ادکلن مردانه - زنانه پارفومز د مارلی کوهویان (پرفیومز د مارلی کوهوان)


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 29 ارديبهشت 1402
بازدید : 178
نویسنده : مدیر سایت

ادکلن مردانه - زنانه پارفومز د مارلی کوهویان (پرفیومز د مارلی کوهوان)


عطر پارفومز د مارلی کوهویان (پرفیومز د مارلی کوهوان) در سال 2013 به بازار عطرهای رایحه های چرمی خوشبو معرفی و عرضه شد. سازنده این عطر اورجینال مردانه - زنانه برند پارفومز د مارلی است. عطر اورجینال پارفومز د مارلی کوهویان (پرفیومز د مارلی کوهوان) می تواند یکی از انتخاب های شایسته برای عطر امضا برای استفاده روزمره باشد. ادکلن مردانه - زنانه پارفومز د مارلی کوهویان (پرفیومز د مارلی کوهوان) تولیدی کشور فرانسه است.
عطرسازان ماهر و هنرمند و خلاقی برای ساخت رایحه بینظیر این عطر با بهترین موادی که بتوان رایحه مورد نظر را خلق کرد، تلاش کردند. آنها با در اختیار گرفتن ناب ترین مواد اولیه، رایحه بینظیر این ادکلن را ساختند و جهانی تازه به روی دوستدارن عطر و ادکلن باز کردند و همگی را شگفت زده کردند.
پارفومز د مارلی کوهویان (پرفیومز د مارلی کوهوان) Kuhuyan از کنار هم قرار دادن سویه ای هوشمندانه از آمیزه های بسیار خوشبوی رایحه های چرمی به وجود آمد.
اسانس های اولیه عطر ترکیبی از یاس، برگ بنفشه است. اسانس میانی شامل مجموعه رایحه های چرم ، گل آفتاب پرست است. اسانس پایانی عطر از قرار گرفتن دانه تونکا ، عنبر، عود در کنار یکدیگر به وجود آمده است. پارفومز د مارلی کوهویان (پرفیومز د مارلی کوهوان) از عطرهای گرم و فوق العاده جذاب است.
برای خرید عطر مردانه - زنانه متنوع از برند های مختلف اصل و اورجینال به فروشگاه عطر مراجعه کنید. برای مشاهده مشخصات کامل عطر بر روی پارفومز د مارلی کوهویان (پرفیومز د مارلی کوهوان) کلیک کنید و از اطلاعات کامل عطر به همراه نظرات کاربران سایت در مورد این عطر مطلع شوید.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان با عطرساز رایحتو بساز و آدرس atrsaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com